VELKÝ TUKOVÝ ÚKLID

Projekt proběhl ve dnech 31.10. - 12.12.2016 a zúčastnilo se ho sedm žen, které po dobu šesti týdnů dodržovaly stravovací plán sestavený jim na míru a cvičily 3x týdně. Podmínkou byly dva osobní tréninky v týdnu a jedna účast na skupinové lekci v MůjGym.

Na začátku a na konci byly účastnice změřeny pomocí přístroje InBody 230, který nám poskytl přesnou analýzu složení těla naších účastnic. Druhým měřítkem byly centimetry v obvodech problémových partií.

Z projektu odstoupila jedna účastnice zhruba po třech týdnech, nikdo námi nebyl vyřazen a hodnotíme celý průběh velmi pozitivně. Účastnice skvěle komunikovaly, pravidelně trénovaly a věříme, že se maximálním způsobem snažily dodržovat stravovací pravidla, která jim byla nastavena. Předepsaná jídla mohly obměňovat nebo nahrazovat, protože cílem projektu bylo naučit zúčastněné vhodně, vyváženě se stravovat a efektivně to kombinovat se cvičením. Chtěli jsme ukázat, že pro lepší vzhled těla není nutné hladovět ani se strhávat na nepřiměřeně náročných trénincích 6x týdně.

Účastnícím děkujeme za jejich čas, snahu i pozitivní přístup!

 

Markéta

Markétě je 37 let a před projektem navštěvovala Spartan tréninky. Po úpravě způsobu stravování a zařazení dvou osobních tréninků týdně se Markétě podařilo za šest týdnů shodit 5,6 kg tuku a přitom nabrat 1,6 kg svalové hmoty. Tímto její procento tuku v těle pokleslo o 5,9 %.

pas: -2 cm, boky: -7 cm, stehno: -2 cm

Markéta: "Přihlásila jsem se do projektu spontánně po půl roce cvičení. Nejdřív se hodnotilo, jak na tom jsem - ne moc dobře, to bylo jisté. Mezitím jsem sepsala co a kdy jím a Ali mi sestavila jídelníček na tělo, který jsem měla první dny problém sníst kvůli velkému množství jídla. Líbila se mi velmi rychlá úprava jídleníčku, když mi něco nechutnalo. Po 3 týdnech jsem neměla s jídlem, jeho přípravou ani jeho konzumací žádný problém. Individuální treninky s Tomem byly občas náročné, přesto vždy s dobrou náladou. Jakmile jsem narazila na cvik, který mi nesedl, Tomáš z rukávu vytáhl alternativu. Když viděl, že mám den blbec, upravil cvičení, tak aby mi sedělo. Necvičili jsme na kvantitu cviků, ala na kvalitu jejich provedení, tak aby měly smysl a to se mi líbilo! Já osobně jsem spokojená s průběhem i výsledkem a věřím, že se mi povede v tomto režimu pokračovat. Tímto bych ráda poděkovala Ali a Tomášovi, za jejich čas, nápady, chuť něco takového dělat a především za to, že to se mnou vydrželi. Doporučuji všem koho už štve jejich lenost, velké oblečení a mizerná kondice :)"

Martina

Martině je 25 let a před projektem už cvičila a posilovala. Byl jí sestaven stravovací plán na míru, její samostatné cvičení bylo nahrazeno osobními tréninky dvakrát týdně a jedním skupinovým. Martina za šest týdnů shodila 5,1 kg tuku a přitom nabrala 1 kg svalové hmoty. Tímto její procento tuku v těle pokleslo o 6 %.

pas: -3 cm, madla lásky: -5 cm, boky: -5,5 cm, stehno: -1 cm

Martina: "Jsem moc ráda, že jsem se zúčastnila! Nějakou dobu jsem koukala na Vaše stránky a říkala si "tak tam zajdu a domluvím si cvičení", ale pořád jsem se k tomu nějak neměla. Když jsem viděla na facebooku reklamu na Velký tukový úklid, tak jsem hned poslala přihlášku a už nebylo cesty zpět :-D.

Prakticky od záčátku jsem se cítila lépe. Předtím jsem jedla málo a byla pořád unavená, potom jsem začala se stravovacím plánem a cítím se o 100% jinak. Jídla je až dost a je fakt dobrý! Není to žádná krutá dieta. Cvičení pro mě přestala být povinnost a stalo se mojí zábavou a něčím, na co se těším. Po tréninku jsem sice zničená, ale ten pocit potom to vše vynahradí. Snad se i pomalu zlepšuju :-). Projekt sice skončil, ale já pokračuju dál. Dobré výsledky mě motivovaly ještě víc.

Moc děkuji za to, že jsem se mohla zúčastnit a přejít vlastně tak na úplně jiný (lepší) životní styl :-)"

Tereza

Terce je 25 let a před projektem pravidelně cvičila a navštěvovala LesMills lekce. Byl jí sestaven stravovací plán na míru, do té doby navštěvované lekce byly nahrazeny osobními tréninky dvakrát týdně a jedním skupinovým. Terka za šest týdnů shodila 3,8 kg tuku a přitom nabrala 100g svalové hmoty. Tímto její procento tuku v těle pokleslo o 4,6 %.

pas: -6 cm, madla lásky: -11 cm, boky: -5,5 cm, stehno: -3 cm

Terka: "Do projektu jsem se přihlásila, protože jsem chtěla od někoho ukázat tu správnou cestu, a to se myslím povedlo. Sama bych asi nepřišla, jak na to:-) Dlouho jsem cvičila bez viditelných výsledků a věděla jsem, že tam ty svaly někde jsou, ale třeba schovaný hluboko pod tím ošklivým tukem a jenom cvičit nestačí. Jedla jsem málo, jedla jsem, co mi přišlo pod ruku a často jídlo zcela vynechávala. Před začátkem projektu jsem se bála a představovala si utrpení, kdy budu mít hlad, nebudu moct jíst nic, co chci, a poslední dny před začátkem jsem se loučila s oblíbenými mňamkami. Byla to hlavně zmrzlina, byly to chipsy, který jsem nestihla sníst celý a protože jsem správnej sadista, nechala jsem si ten sáček se zbytkem hezky pěkně v pokoji, abych je měla pěkně na očích....no a ani jednou se ho nedotkla, vůbec mě to totiž nenapadlo.

Když jsem dostala jídelníček, vyděšeně jsem se vydala na první nákup toho, co všechno budu potřebovat (a že toho nebylo málo)... musím přiznat, že začátek byl nejhorší, první týden jsem prostě bojovala. Jídla mi přišla nezvykle divná, bez chuti, furt jsem pekla maso, dokupovala jogurty, a hlavně všeho bylo hrozně moc! Vnitřně jsem bojovala s pocitem, že budu jíst i pozdě večer - vždycky jsem to měla za špatný, ale večeře prostě musí být ( a nevynechám), i když přijdu třeba v devět večer. Navíc velikost porcí dělala obzvlášť problém, většinou se mi po půlce jídla začal zvedat žaludek a už jsem do sebe nedostala ani sousto. Ale nevzdala jsem se :-)

Postupně jsem se snažila jídla trochu doladit, dochutit a najít něco, co chutná víc. U něčeho jsme společně s Ali našly alternativy a vše se začalo obracet k lepšímu. Jídlo bylo zábavou, koníčkem, občas jsem se přistihla, že přemejšlím jen o tom, co všechno budu jíst zítra a na co všechno z toho jídelníčku mám dokonce chuť. 

Po třetím týdnu mi začaly padat kalhoty, trochu plandat podprsenka, ale moc jsem si tu změnu ještě nepřipouštěla. Ovšem co se týče šestého týdne, tak tam už jsem zoufale ráno stála před skříní a zjišťovala, že fakt nemám co na sebe. Kalhoty vůbec ne, jen jedny malé, které jsem před projektem ani neoblíkla a teď mi padnou a ještě mám rezervu. Sukně mi padají, a o kalhotách na snowboard ani nemluvím, nemám v čem jet na hory :-D Začalo si hodně všímat i okolí, že jsem jiná a všichni se zajímali o to, co jím, jak to dělám, a že chtějí taky.

No a samozřejmě, poslední dva týdny jsem se motivovala odměnou, až projekt skončí, co všechno si dám. Toužila sem hlavně po zmrzlině, kterou jsem si párkrát odepřela, a tak jsem ji měla slíbenou hned na středu. Dnes je pátek a stále jsem se neodměnila, sama nevím proč, nabídky jsem zatím jen odmítala s tím, že na ni vůbec nemám chuť. Takže buď jsem nemocná a nebo už to teď není takový lákadlo, když se konečně "můžu" odměnit. 

Co se týče cvičení, to bylo fajn. Nekompromisní trenér a spousta srandy. Někdy byly tréninky náročnější a jindy zase lehčí, teda aspoň tak to přišlo mě.

Nakonec se cítím spokojeně. Nedám si všechno, co vidím, ale sem tam udělám výjimku. Baví mě vymýšlet nové recepty, jak by se daly nakombinovat ingredience, občas vyrazím nakoupit nové "zrní" na snídani, protože v ranních kaších se fakt vyžívám, a hlavně se zajímám o to, co jím a proč to jím. 

A abych to shrnula na závěr... vlastně to není těžký shodit ta kila tuku a tolik centimetrů, ba naopak, ono to bylo docela lehký. Samozřejmě chce to pevnou vůli, držet se jídelníčku, spoustu lákadel odmítnout, a když už, tak jen ochutnat. Občas nějaké povolené cheat meal bylo a k tomu hromada výčitek svědomí :-)

Od měření výsledků je to teprve pár dnů a ještě jsem se asi úplně nesmířila s tím, že jsem to dokázala. Nejen, že jsem silná a dokázala jsem vydržet, ale že jsem celkově změnila ten svůj přístup ke stravování. Předtím jsem to mohla zkoušet stokrát a nikdy ten špíček pryč nešel a najednou je pryč :-) Jsem se sebou sice spokojenější, ale jako každá ženská se sebou nikdy úplně spokojená nebudu, a proto pokračuju dál. A teď už zase přemýšlím, co zítra sním za dobroty (jo, fakt jsem si našla spoustu chutných věcí a přitom zdravějších věcí).

Jsem ráda, že jsem poznala dva parádní trenéry  kteří nám věnovali spoustu času a společně směřujeme k výsledkům. Díky :-) "

Tereza

Terce je 24 let a před projektem nepravidelně cvičila na skupinových lekcích. Byl jí sestaven stravovací plán na míru, veškeré sportovní aktivity byly nahrazeny osobními tréninky dvakrát týdně a jedním skupinovým. Terka za šest týdnů shodila 1,3 kg tuku a přitom nabrala 0,5 kg svalové hmoty. Tímto její procento tuku v těle pokleslo o 1,9 %.

pas: -2 cm, madla lásky: -2 cm, boky: -3 cm, stehno: -1 cm

Terka: "Po 6 týdnech v BoostUP Academy mám ze sebe mnohem lepší pocit a chuť nadále pokračovat. Treneři jsou zkušení a nápadití, se spoustou cviků jsem se ještě nikdy nesetkala. Po treninku jsem vždy příjemně unavená a je super cítit ty svaly druhý den. Také jsem si oblíbila  tréninky SRTG Kladno - hlavně dřepy a angličáky. Cítím na sobě velkou změnu, mám více energie a myslím, že postava se mi určitě zlepšila. Věřím, že jsem si osvojila techniku jednotlivých cviků, lépe začala používat svaly a mohla už i zvedat větší váhy. Jídelníček, který jsem dostala, byl dobře naplánovaný a nápady byly velice chutné, od té doby i více vařím. Rozhodně chci v tomhle životním stylu i nadále pokračovat a těším se na spousty dalších budoucích treninků."

Lucie

Lucce je 26 let a před projektem cvičila spíše nepravidelně, dříve se věnovala Krav Maze a Poledance. Byl jí sestaven stravovací plán na míru, veškeré sportovní aktivity byly nahrazeny osobními tréninky dvakrát týdně a jedním skupinovým. Lucka za šest týdnů shodila 1,5 kg tuku a přitom nabrala 0,5 kg svalové hmoty. Tímto její procento tuku v těle pokleslo o 2,4 %.

pas: -1,5 cm, madla lásky: -6 cm, boky: -5 cm, stehno: -1,5 cm

Lucka: "Posledních 6 týdnů uteklo strašně rychle. S jídelníčkem ani se cvičením nebyl nijak velký problém. Ten jsem měla spíš s volným casem. Často se mi zdálo, že celé dny nedělám nic jinýho kromě práce, spaní, vaření a vymýšlení, co dál vařit. Do toho ješte někam přidat druhou práci, cvičení a nákupy a než jsem se rozkoukala, byl konec... Díky tomuto projektu jsem došla k závěru, že prostě musím zvolnit tempo. Jíst bych chtěla pořád líp, ale už nebudu strašit uprostřed noci, abych si uvařila jídlo nad další den. S cvičením bych ráda také pokračovala dál, po šíleném dni v práci mě to alespoň odreaguje a vypnu. S dosaženými výsledky jsem nadmíru spokojená a doufám, že zase nesklouznu ke starým návykům."

Ivana

Ivče je 26 let a před projektem cvičila převážně doma podle online videí. Byl jí sestaven stravovací plán na míru, veškeré sportovní aktivity byly nahrazeny osobními tréninky dvakrát týdně a jedním skupinovým. Ivča za šest týdnů shodila 3 kg na váze. Asi od třetího týdne projektu se objevila zdravotní komplikace, kvůli které to vypadalo na okamžité ukončení účasti v projektu. Ivča se to ale rozhodla nevzdát a pouze poslední týden musela vynechat cvičení. Bohužel v tento týden pro ni nebylo možné dostavit se na měření InBody, a proto máme pouze srovnání v podobě změny celkové váhy a obvodů problémových partií. Ačkoli byl pro Ivču o týden kratší a její tréninky musely být odlehčeny kvůli zmíněným komplikacím, její výsledky jsou obdivuhodné.

pas: -9 cm, madla lásky: -6 cm, boky: -6 cm, stehno: -3,5 cm

Ivča: "Jsem moc ráda, že jsem se mohla zúčastnit Tukového Úklidu. Naučila jsem se zdravěji a lépe jíst, dřív jsem se cítila pořád unavená a bez energie, s novým jídelníčkem ale únava zmizela. Individuální hodiny jsou zábavné a vždy jsem odcházela nabitá energií a ne vyšťavená. Hlavně jsem se naučila cvičit správně. Mrzí mě, že jsem program nedokončila kvůli zdravotním potížím, po uzdravení se do fitka rozhodně vrátím, jsem totiž teprve na začátku!"

Výhry a výherci

Před začátkem projektu jsme se zavázali vybrat jednoho vítěze, ale po jeho skončení jsme byli natolik nadšeni ze spolupráce s našimi účastnicemi, že jsme se rozhodly odměnit všechny. Každá z šestice, která dokončila projekt, získala 5 volných vstupů do MůjGym a láhev na pití s naším logem. Přesto jsme ale vybraly jednu, která bude absolutní vítězkou, i když to nebylo jednoduché. Nepočítaly jsme pouze kila a centimetry, ale vzali jsme v potaz motivovanost a nadšení účastnic, odhodlání a pozitivní přístup. To vše nechybělo žádné ze zúčastněných, ale dle našeho subjektivního názoru jsme nakonec vybrali Martinu Filkovou jako výherkyni lístku na jakýkoli závod Spartan Race Sprint v sezóně 2017 a voucheru na 10 tréninků Spartan v MůjGym.

Děkujeme všem účastnícím projektu Velký tukový úklid 2016 a také všem, kteří celý projekt sledovali a podporovali zúčastněné! Těšíme se na další takový projekt i na další pokroky naších účastnic!

BOOSTUP ACADEMY
Můj Gym Kladno, Dům Kultury

Odpovědná osoba: Alesia Kučerová

email: info@mujgym.cz
tel.: +775 350 309

Zdravé Kladno z.s.

IČO: 03673294

Otevírací doba: dle domluvy osobních tréninků a rozvrhu lekcí

© 2016 BoostUP Academy

#bubaCZECH

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now